חמש שנים

מנסה לפלס את דרכי בככר השוק,
כל כך הרבה אימהות נאנחות
החדשות הגיעו זה עתה,
נותרו לנו חמש שנים לבכות

5 years countdown
מוכר העיתונים התייפח בעודו מודיע
שכדור הארץ באמת גווע
בכה כל כך הרבה עד שפניו היו רטובים לגמרי
אז ידעתי שהוא לא משקר

שמעתי טלפונים, את בית האופרה, מנגינות מוכרות
ראיתי ילדים, צעצועים, מגהצים וטלוויזיות
מוחי כאב כמו מחסן
לא נותר בו מקום פנוי
הייתי צריך למעוך ולדחוס כל כך הרבה דברים
כדי שאוכל לשמור הכל בתוכו

וכל האנשים השמנים רזים
וכל האנשים הגבוהים נמוכים
וכל האנשים שלא שווים כלום
וכל האנשים ששווים משהו
לא חשבתי מעולם שאצטרך כל כך הרבה אנשים

נערה בגילי פשוט איבדה את זה
הכתה כמה ילדים קטנים
אם השוטרים לא היו לוקחים אותה, אני חושש שהיא הייתה הורגת אותם

חייל עם זרוע שבורה,
נעל מבטו על גלגל של מכונית קאדילק
שוטר קד ונישק רגליו של איזה כומר
ומישהו הקיא כשראה זאת

אני חושב שראיתי אותך בגלידריה
שותה מילקשייק קר בכוס גבוהה
מחייכת ומנפנפת, נראית כאילו הכל בסדר
לא חושב שידעת שאת בתוך השיר הזה

והיה קר וירד גשם והרגשתי כמו שחקן בהצגה
וחשבתי על אמא ורציתי לחזור לשם
פנייך, המוצא שלך, הדרך בה את מדברת
אני נושק לך, את יפהפייה, אני רוצה שתלכי עמי

נותרו לנו חמש שנים, נאחז במה שרואות עיני
נותרו לנו חמש שנים, איזו הפתעה
נותרו לנו חמש שנים, מוחי כואב כל כך
נותרו לנו חמש שנים, זה כל מה שנותר לנו…

השאר תגובה

